Powernap


Vaknade just efter en härlig powernap. Man blir trött av att jobba kväll-morgon ;) Iaf så blir jag det.
Vaknade av att jag inte kunde röra mig.
Orsak: En stor Ozzy låg kloss intill mina ben
Resultat: kramp i benen.
Lösning: Klia sovande katt på lurviga magen och vips så har han flyttat på sig ;)

Efter jobb mötte jag upp barnen utanför det stora leksaksvaruhuset. Storebror bus köpte någa nya Bakugan medan lillebror bus köpte Ben 10-gubbar.
Oh well, låt pojkarna ha kul =) Fast om de har så kul vet ifan, det är mest skrik, bråk, knuffar och annat kiv som hörs. Sci-fi-pappan har hotat med inlåsning om de inte skärper sig ... som om det skulle skrämma de små odjuren när de är på det humöret *fniss*

Storasyster Skrik har nog fått en släng av flunsan. Hon är inne på feberdag nr 3 och nu känner hon sig sämre. Är yr och lätt illamående. Det hindrar dock inte henne från att plugga ... En tuff tjej det där.

Lillasyster Panik far runder och dampar över att hon inte har ett par oranga shorts till idrottsdagen ... alt gröna - dessa ungar. Vem faen äger ett par oranga alt gröna shorts?

Nu ska jag forts(v)etta se på Per Moberg och "Vad blir det för mat?". Ska även fortsätta smurfa runt på nätet. Har en ny hobby på G ... *sshhhh*

Kommentarer:

1 Titti:

Vaddå för hobby? Nätshopping;)

Kommentera här: