Yes ännu en månad närmre våren !

Så har då februari kommit och gått. Lika snabbt som alltid. Försöker njuta av min lediga dag men det är inte helt lätt. Har bröderna bus hemma idag. Lillbus är ledig och storbus är sjuk. Trötta griniga, bråkiga ungar *suck* Kunde lika gärna ha jobbat, betydligt lugnare. Nåja, får väl slå dövörat till och försöka njuta av min lediga dag ändå :)
Inga minusgrader idag *hurra* vi närmar oss våren med stormsteg! Aj lajk ölott.
Helgen har tillbringats på arbetsplatsen och många skratt och en och annan överraskning av mindre trevlig har vi fått :) sånt som händer ... De har iaf fått jobba på röntgen *flinar*
Framför mig ligger ännu en arbetsvecka med många kvällar. Hur har jag tänk egentligen? och helgen ... den är uppbokad av inte mindre än tre kalas på två dagar! Oh my ... måste alla fylla år samtidigt? och vad tänkte jag själv när jag planerad in mina gulliganer runt samma datum? Inte på plånboken iaf *S* om två veckor fyller Hannah fjortis ! Tiden går fort! Det konstaterade jag när jag släppte ut pojkarna ensamma till pulkabacken i förra veckan ... skönt när man slipper följa med ;) pulka är väl inte det jag tycker är roligast precis. Trivs bäst inomhus i värmen ;)
Tänker ägna dagen åt symaskinerna, födelsedagspresentletande (långt ord det där) och en god bok. Börjar dock med en dusch och sedan ett telefonsamtal till frisören ... Nu ska det klippas!

Kanske en pudelfrissa hade varit snyggt?

Kommentarer:

1 mammaveronica:

Yeees! Vååår vill vi ha! Gissar att du kommer att få det tidigare än jag dock... minusgrader är det här... Vad du tänkte på? Vårbebisar såklart!

Kommentera här: