Underbart

Nyputsade fönster. Finns det något bättre ? Sitter här och njuter av en kopp te och nyputsade fönster. Livet är härligt. Nästa så bra det kan bli, maken har fått nån "manflu" och är SÅ sjuk.
Bröderna bus är pigga och glada. Har härjat i pulkabacken idag också och nu spelar dom wii. Har flyttat in spelet på deras rum så får vi lite lugn och ro i vardagsrummet :)
Räkningarna är betalda och strax ska jag gå ut och hämta lite paket. Undrar just vad för spännande det är som kommer nu? Mina tigermönstrade converse kanske? *hoppas hoppas*
Lillbus är för härlig. Igår när han kom in för lite mellis tittade han förvånat på mig och frågade "fungarar inte den rosa radion längre?" Make har inte ens märkt att jag bytat ut den rosa radion mot en svart ... hahaha
Köpte Amandas födelsedagspresent igår. Hon ska få en sånhär:

och en sånhär:

För den som inte vet vad det är så är det en läsplatta. Den har inbyggd mp3, diktafon, kalender, kan hantera officedokument m m. Dock ej surfa på nätet :) Har även beställt ett skyddsfodral i svart läder så hon kan förvara den. Behöver jag säga att jag har en lycklig dotter? Själv har jag beställt en iRiver Cover Story, den har ingen kalender men det behöver inte jag heller =) Den ser ut såhär:

Snart ska de fyllas med böcker *weeeeeeeeeee* längtar redan =)

Kommentera här: