Söndagsshopping

Tog en tur ett av våra köpis idag. Skor stod på önskelistan men attans vad svårt det är att hitta ett par snygga skor ! Nästan helt hopplöst. Hittade dock ett par idag som jag ska ha i vinter

Det bästa av allt är att det finns en dragkedja på andra sidan ;) Lätt, snabbt och enkelt att få på och av.

Nu när höstmörkret kryper närmre och närmre börjar det åter bli dags att ta fram de där lite tjockare böckerna men eftersom jag läst ut alla mina tjocka böcker (de som är intressanta) så fick jag ju köpa nya ;) *stackars mej* Följande böcker fick följa med hem:



Den första är en brittisk kriminaldeckare (har alla de andra böckerna) och den andra är visst en thriller som verkar hemskt spännande, ser framemot att få läsa den. Amanda vill också läsa den säger hon. Vi får se vem som hinner först.

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla lite på Miss Marple, alltid lika underhållande

Kommentarer:

1 Smugglosmurf:

Hihi, såg först nu att jag omedvetet har kopierat ditt blogginlägg med nya skor och böcker :-)

2 Smugglosmurf:

Hihi, såg först nu att jag omedvetet har kopierat ditt blogginlägg med nya skor och böcker :-)

Kommentera här: