Tröttare än tröttast



Dessa jäkla klockomställningar ... bli bara värre år för år (inte kan det väl bero på åldern?- hehe). Skulle ha varit ledig idag men man får ju ställa upp för verksamheten ... hrmpff *hihi* Ska inte klaga, det har varit en lätt dag men skötsamma patienter och trevliga arbetskamrater.

Har vaknat en gång i timmen inatt så nu börjar jag känna mig lite trött. Sitter och slösurfar med en latte macchiato i handen. Ska strax förflytta mig till soffan för lite slappande lr så blir det sängen, gubben sitter och kollar på nått jäkla sci fi typ babylon 5 ... Inte ett dugg intresserad av sådan är jag.

Jakten på den försvunna snuttefilten är avklarad, som vanligt är det mamma som löser mysteriet. Denna gång fanns snutten i sovsäcken ... Har iaf en lycklig son just nu =) Det räcker för mig.

Har ni testat Marabous nya vinterchoklad ? Vit med smak av vanilj? mumsigt värre kan jag berätta =)


Nu orkar jag inte mer :) Ska förflytta min trötta lekamen till sängen och ta min urtråkiga bok med mig, nån gång ska jag väl läsa ut den ... *suck* nåja, bara typ 150-200 sidor kvar ...  :)


Kommentarer:

1 mammaveronica:

mmm, varför berättar du det??? nu blev jag sååå sugen, skriver genast på inköpslistan... Men det är jag värd efter alla möbler jag burit..LOL

Kommentera här: