Gilla läget

Det är något man måste göra när det inte blir som man tänkt/planerat. Skulle eg gått på klinikfest ikväll men med två sjuklingar och taekwondograderingar så blev det inte så. Trist men sånt är livet. Istället sitter jag på you tube och roar mig kungligt *S* Har fått mej många skratt idag. Har lyssnat på gamla favoriter och jag säger bara "oh my" när jag ser deras kläder och dansmoves  *LOL* Detta är även killar som jag tyckte var SÅÅÅÅÅÅ snygga (fast eg så är dom det fortfarande - shhhh - hihi)
Dan Reed var/är en stor favorit, älskar fortfarande deras album och idag såg jag att han släppt ett nytt album. Måste leta upp och lyssna på :)
Kolla nu in kläderna och alla sköna moves - very sexy - hahaha. Har faktiskt träffat killen ett par gånger och han är nog en av de trevligaste människor jag någonsin stött på.

En annan skön låt från samma band är denna; bara att luta sig tillbaka och njuta. Något äldre och med lite mindre hår men han är dock fortfarande lika snygg ;)

Kommentera här: