Lata dagar i solen

Det är underbart med semester. Vi tillbringar dagarna med att göra så lite som möjligt och bara vara, inga större planer utan lite mer carpe diem. Wunderbar säger jag bara :) Idag har vi gjort absolut ingenting, latat oss i poolen och solen. Spelat lite fotboll och lyssnat på radion. Numera får grannarna lyssna på Rockklassiker om dom vistas ute i trädgården samtidigt som vi "hihi" Jag tror att dom uppskattar det "NOT" men vem bryr sig? Jag gillar inte deras crosscyklar, i synnerhet inte när dom ska wrooma igång dem i tid och otid.

Vi startade dagen lite lätt med att fylla på Zandors pool. Detta skötte min lille prins galant (fattas bara annat, han är ju min prins)


Sen fortsatte vi med att bada, t om jag och Amanda badade, det var ju trots allt 20 grader i poolen ;) Lite kallt men vi överlevde


Här sitter/ligger vi och slappar efter badet


Efter allt bad blir man trött och behöver vila


Efter att ha tillbringat hela dagen ute blir man lagom trött och varvar ner med lite välling

Kommentarer:

1 Vinnie:

Härliga sommar bilder. Kallt med 20 grader i vattnet men vem bryr sig när vi har 27 grader varmt och solsken:)

2 Titti:

Nä det där ser ju inte ett dugg härligt ut.... Här pissregnar och åskar det för tillfället, skönt med en mellandag!

Kram

Kommentera här: