Gnäll gnäll gnäll

Det här behöver ni inte läsa, tycker mest synd om mig själv just nu. Har varit ledig i 4 v och sjuk i 3 v. Just idag började jag känna mig mycket bättre och vad händer då? Jooo jag får en ögoninflammation! Nu sitter jag här och ser inte ett smack på det högra ögat *mmm så roligt* Vill bara gå och lägga mig och sova. Kan vakna när det gått över.


Fast jag ska ju erkänna att jag undrar vad jag gjort för hemskheter eftersom han/hon/den/det där uppe straffar mig på detta viset. Nåja, jag överlever säkert detta också, är ju inget farligt bara besvärligt :) Tur att jag är ledig iaf, hade ju varit värre om jag hade jobbat.

Nu ska jag kura upp mig i soffan hos min sovande son och kolla med ett öga på dumburken, förmodligen blir det chips och dippa till kvällsmat. Det har jag förtjänat.

Fy satan förresten vad mkt folk det var i affären *hua* och inget vett hade de heller. Kör som galningar med sina stridsvagnar, f'låt kundvagnar och parkerar precis där de står. Knuffas och trängs, hur vore det med lite framförhållning så hade de sluppit stressa idag. Min plan var att handla igår men det blev ju begravning istället men stressad var jag inte idag. Tror dock att lillbus håller på att bli dålig igen, han har frusit hela dagen, nu sover han men ingen feber än (tjoho, två feberfria dagar på 14 dagar). Min älskade lille plutt, han är helt underbar just nu och jag skulle kunna mysa, gosa och pussa på honom hela dagarna (det gör jag ju faktiskt nästan också - haha).

Nää dags för lite input igen tror jag, den här bantningen går inte så bra just nu ... hihi. En latte och lite choklad *mums*

Kommentarer:

1 Titti:

Håll inte på att slibba på honom nu då så att han också får ögoninflammation!

Kommentera här: